IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Hemma igen

Kategori: Allmänt

Efter intensiva dagar med sömn på 3-4 timmar per natt är jag nu hemma igen. Det har varit riktigt kul och det är alltid ett trevligt event. 
 
Önskar att jag hade haft min stegräknare för jag har gått och gått och gått inne på mässan. Hade varit roligt att veta hur många steg det blev till slut.
 
 
Vi hann också med en joggingtur morgon, 50 minuter runt Älvsjö och sedan en kort sväng på gymmet.
 
Jag har endast syndat en enda gång och det gjorde jag med gott samvete. Jag fullkomligt älskar Chokladfabriken inne på Söder och det blev givetvis ett besök dit. Hade kunnat köpa hela butiken tror jag. ;)
 
Annars har det varit bra mat, vi var inne på Beirut Café på måndagen, gala middag med kalv på tisdagen och sallader till lunch. Får ju inte förglömma RicaTalks enormt goda och hälsosamma frukost. Finns något för alla.
 
Nu ska jag packa upp, tvätta och hoppas att jag kan träna IndoorWalking ikväll, stå nu som andra reserv.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: