IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Stressig vecka

Kategori: Allmänt

Mars månad är alltid stressig rent jobbmässigt för mig. Vilket märks, har inte tid eller energi att träna som jag vill och behöver. Men dygnet har för få timmar helt enkelt.
 
Skulle träna i måndags, var sen och hittade ingen parkering. Därför kom jag 1 minut för sent till att hämta ut biljetten till mitt pass. Tränar på ett stort Sportlife, men alla konditionsmaskinerna var upptagna och kö till maskinerna. Frustrerad och trött gav jag helt sonika upp. Åkte och storhandlade istället.
 
Postivt är dock att det fungera bra med maten och jag försöker hitta nya recept och infallsvinklar. Igår blev det tonfiskröra, något som jag varken ätit eller gjort denna sidan 2010-talet.
 
Men idag blir det gymmet! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: