IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Nystart omstart restart

Kategori: Allmänt

Jag har startat den här bloggen enkom för min egen skull. Men om det är någon som är intresserad av att läsa, var givetvis hjärtligt välkommen. Kanske kan det peppa någon?
 
Jag lider inte av övervikt eller liknande, men jag är förbannat ohälsosam. Kan äta vad som vill egentligen, men hade i höstas högt blodtryck och var fyra fotsteg från att gå in i väggen. Vilket gjorde att jag helt fick tänka om.
 
För 2,5 år sedan fick jag världens finaste tjej. Gick upp 24 kilo under graviditeten och det där med att folk säger att "kilona rinner av en då bebisen är ute" är bara bullshit. Visst, 12 kilo försvann inne på BB men de andra kilona har jag fått kämpa som ett djur att få bort. 
 
Väger idag 60 kilo och ska ner till 56-55 till mina 168 centimeter för då mår jag som bäst. Innan jag blev gravid vägde jag 56 och det är målvikten. Men jag tar det långsamt, har ökat träningsdosen och ändrat min kost.
 
Varför det nu bloggen Indoor Walking? Jo, det är det pass som jag gillar mest på gymmet. Tråkigt, men så är det. ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: