IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Lakritspulver

Kategori: Mat

Jag har verkligen fått lära mig att tycka om Kesella/Kvarg. Det är en fantastisk proteinkälla och jag står mig rejält på det. Har lite svårt för proteinpulver eller rättare sagt jag vill inte blanda med mjölk och vatten är odrickbart. Får helt enkelt inte ner det.
 
 
 Men jag äter Kesella/Kvar tillsammans med hallon och lakritspulver alternativt kanel. Mestadels kör jag på Arlas Kesella. Har kört en del på Garants kvarg också. Men det är fler kalorier och fler kolhydrater i deras burkar.
 
Det är ju också många som köper de smaksatta burkarna med citrus, hallon och var det är. Men det är enbart skit. Kan likväl häva i en matsked socker och andra artificiella saker i den naturella. Höga halter kolhydrater och andra konstigheter. Nej tack!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: