IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Huvudvärk och inställt pass

Kategori: Allmänt

Hade bokat IndoorWalking på gymmet idag. Men när jag gick upp imorse kunde jag knappt stå på benen. Huvudvärk, "körde i kroppen" och jag mådde konstigt. Försökte duscha, dricka mycket och överleva.
 
Så jag låg fram till 14.00 och fick avboka allt inplanerat. Riktigt tråkigt. Speciellt eftersom det stundom är svårt att få ihop med arbete, barn och allt annat. 
 
En Orudis Retard och lite Folacin senare löste det sig. 
 
Förresten, nu kom jag på att jag kanske inte har skrivit om bakgrunden. Jag har Reumatoid artrit och har börjat att ta cellgifter igen efter fyra års uppehåll. Jag tar en dos på 5 tabletter i veckan och det räcker för att jag ska reagera.
 
Det här med reumatismen kommer jag förmodligen att återkomma till. Men just nu är jag så trött på allt relaterat till det att jag släpper det för ikväll.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: