IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Blåsor i händerna

Kategori: träning

Var återigen på gymmet tidigt imorse. Man blir lätt väldigt effektiv som småbarnsmorsa och framförallt är det lugnt och skönt på gymmet. Jag är nämligen lite av en fegis. Gillar inte att testa nya maskiner om det är kö till maskinerna och folk som står och väntar tills man är klar.
 
Fick för mig att jag skulle testa roddmaskinen. Körde det på mitt förra gym en hel del då det inte var så stort och det fanns inte så många maskiner. Det blev i alla fall 2000 meter och fyra rejäla blåsor i händerna. Kände att det var helt andra muskelgrupper som fick jobba och att hela kroppen fick sig en genomkörare.
 
Hade tänkt att köra axlar och armar, men blåsorna gjorde alltför ont. Så det blev ett benpass istället.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: