IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Svullat och födelsedag

Kategori: Allmänt

Jag har under hela tiden jag ändrat min kost tänkt och sagt, att när jag fyller år. Då ska jag jävlar i mig unna mig. Sagt och gjort, igår fyllde jag år.
 
Åt en Marabou Black, Dumlekakor (som jag älskar) en cheesburgare, en tårtbit och en damsugare. Resultatet?
 
Svinäckligt! Andedräkten stinker av socker, äckelkänslor och det smakade helt enkelt inte gott. Är jag botad? Är det så väl att jag inte behöver vara beroende av socker längre?
 
 
Kom på mig själv igår att längta tills idag eftersom jag då skulle få äta fett och protein igen. Det har aldrig aldrig aldrig tidigare hänt. 
 
Kvällen blev sen och det grämer mig att jag inte hann till gymmet imorse. Blir en sväng med barnvagnen nu för ut måste röra på mig.
 
Är i chock, är det jag-den sockerberoende tjejen som tänker och känner såhär? Kroppen har ändrats och nu jävlar kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: