IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Det släpper...

Kategori: Allmänt

Tre dagar med strikt kost och mejerifritt har gjort sitt. Jag ska inte väga mig än, men jag kände på mina jeans idag att de börjar hänga vid knäna och midjan är stor.
 
Jag vet ju att kör jag strikt så mår jag bra och att jag känner mig mer rippad och att kilona släpper. Kunde till och med gå och handla på lunchen idag och dessutom vara vrålhungrig.
 
Men nej, inget onyttigt slank ner i korgen utan det blev en grillad kyckling med bea och iste. Kunde till och med stå i en lång kö brevid smågodiset och chokladen utan att jag ens var på väg att plocka åt mig något.
 
Började ju så smått förra veckan och även om jag körde med mejerier då så började jag räkna kolhydraterna igen.  Nu är det bara att köra på trots Midsommarafton och en annalkande födelsedag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: