IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Nu vet jag!

Kategori: Gotland

Har sedan i helgen känt mig så konstig, som jag har varit bakis, konstiga symptom såsom huvudvärk, svullen i kroppen, ont överallt och ja, känt mig förgiftad.
 
MEN sen så slog det mig! Jag har inte ätit fläskkött sedan 2000 eftersom det inte är bra för reumatiker. Efter loppet var jag oerhört hungrig och tog då en Taccosallad, där de lovade att det var nötfärs. Men jag sa till min sambo, att det vet i sjutton om det är det. Men trött och hungrig som jag var så gick det ner.
 
Jag har inte ätit fläsk på så länge att jag inte kände igen symptomen. Men visst fan är det så! Därför har jag fått vila dessa dagar. Har varit dödstrött, så trött att jag sovit med dottern varje eftermiddag.
 
Men det går åt rätt håll och det håller på att gå ur kroppen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: