IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

GOTLAND

Kategori: Mat

Sprang min vanliga runda på 8 km längs havet. Eller rättare sagt körde intervaller. Gick en låt, sprang en låt och så 4 Tabata-intervaller på hemvägen.
 
 
 
Körde lite hemmaövningar efteråt i åskvärmen. Tyvärr har jag fått det där månatliga och känner mig enormt slö, svullen och inte alls i form.
 
I all hast med hungrig man och barn åt vi pizza till lunch. Jag skrapade av fyllningen som var enorm och åt en liten del av pizzadegen sedan blev det ett par rutor Sea Salt choklad i sann "mens-anda" (som min käre sambo skämtsamt kallar mitt sug som infinner sig de dagarna).
 
Vi var även och storhandlade och det blev lågkolhydratskost i mängder. Bra att ha hemma i huset och när vädret blir bättre till stranden.
 
Men jag är lycklig över att vara här på Gotland igen och ha semester. Nya rundor, ny mat och mycket grill. Precis som det ska vara.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: