IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

PF dag 2

Kategori: Mat

Det gick bra med maten igår också. Åt först 11.30 och då Kesoplättar. Sedan blev det Spirluninadrink, ostrullar, kyckling i ugn och eftersom det var fredag, chokladmousse á la LCHF.
 
 
Var verkligen kanongott och det blev 23 kolhydrater sammanlagt under dagen. Dock överskred jag kalorierna med 124 styck, men det var med fett så det får väl ändå vara okej.
 
Känner mig pigg och inte hungrig eller sugen. Lustigt det där, har tvingat i mig frukost runt 5.30 i så många år, bara för att man ska äta frukost och för att jag inbillat mig att jag måste det för att överleva. Avskyr egentligen frukost och är nog inte skapt för att äta så tidigt. Hinner nämligen inte äta på jobbet och därför har det varit ända alternativet.
 
Nu ska jag ut på en powerwalk och får se hur långt det bli. Ska bli spännande att se hur det känns efteråt. Slutade äta 20:45 igår nämligen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: