IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

IndoorWalking

Kategori: träning

Ett bra pass IW, gillar den specifika instruktören. Peppar lagom mycket och är kunnig, dessutom har hon bra musik. 
 
Det enda är en kille som alltid går på alla IW-pass och fullkomligt stinker. Alltså han luktar som om man har glömt blöta gymkläder i väskan en vecka. Trodde jag var själv att reagera på det här, men det visade sig att två andra tjejer på samma pass till och med hade lyft det med instruktören. Det går knappt att vara i samma rum och han verkar inte känna det själv.
 
Efteråt hann jag med lite Pilates och strech. Klockan 18.00 på gymmet är annars ingen optimal tid för sådana övningar, folk överallt, inga mattor och inga bollar.
 
Efteråt blev det lite kyckling, bea och ska strax äta något mer. Har noll inspiration och ägg är jag just nu så trött på att jag inte ved vad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: