IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Detox morgon 2

Kategori: Detox

Jag tycker att gårdagen gick riktigt bra. Inga biverkningar, maten fungerade och vi avslutade dagen med att åka till mina föräldrar. Där fick jag en kanongod sallad och trots att de andra åt dessert så var det inga problem att avstå.
 
Idag började jag dagen med en sakta promenad. Gick medvetet sakta, för målet var enbart att ta sig runt rundan och inte ta ut mig. Börja bli oerhört trött på den här långdragna förkylningen.
 
 
Dagens frukost blev en smoothie på rödbeta, supermix, lite färsk röd chilli, ingefära, lime-och citronsaft, Aloe Vera och extra havtorn. Sedna försökte jag mig på bovete utan vätska. Rätt torrt, men det var gott med kanel, kardemumma och granatäpplen. Det gick i alla fall ner. Think healty!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: