IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Detox morgon 1

Kategori: Detox

Vaknade vid 7 och tog ett stort glas vatten med citron och ingefära. Jag kokade vatten igår och lät det svalna över natten. 
 
Blandade till detoxkuren. Även om jag känner mig skeptisk till det hela, men jag måste ju testa. En kapsel som man blandade med en halv liter vatten. Tog mig nästan 40 min att få ner det. Främst för jag ville inte klunka då man inte vet hur kroppen reagerar. Det smakade fänkål och även om det såg lite suspekt ut, så var det inga problem att dricka upp det.
 
En sked Aloe Vera, en rödbeta, en dl supermix (goji, björnbär, blåbär och havtorn. Hallonen tog jag bort på grund av Hepatit A larmet) och lime-och citronsaft i massor. Blev fräscht och gott. Dock inte speciellt mättande, så det blev en avocado efteråt.
 
 
Ska försöka att komma ut på en långpromenad. Men jag vet inte om jag vågar eftersom förkylningen inte är helt borta. Man ska tydligen träna lågintensivt när man detoxar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: