IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Detox 4

Kategori: Detox

Valborg idag men det blir ett lugnt firande. Sambon jobbar och dottern är dödstrött sedan förskolan. Sedan kan väl jag tycka att Valborg slutade man fira helhjärtat runt 20. Men lite firande blir det framåt kvällen med lite eld och titta på fyrverkerierna över stan.
 
Nåväl, idag ska jag göra ett avsteg. Har precis gjort chokladdoppade jordgubbar i Lindts Sea Salt 70% choklad. Åt även två Pones nu när jag kom hem, men blev mätt direkt. 
 
 
Annars har det även gått bra idag bara den där jävla (rent ut sagt, måttligt trött nu) förkylningen vill försvinna. Tror att jag hade mått än bättre om jag hade fått köra mina vanliga pass samtidigt.
 
Men jag känner skillnad på lederna, händerna är inte lika svullna och jag är får faktiskt inga blodtrycksfall och liknande. Visst, jag kan bli hungrig men det är aldrig paniken och sockersuget är borta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: