IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Bonus

Kategori: Allmänt

Eftersom min resa till Borås idag senarelades så fick jag morgonen friare, vilket betydde att jag hann med en sväng till gymmet. En riktigt bonus. Innan blev jag glad för oväntat socker, nu blir jag glad över ett pass. ;) Förändringar!
 
Idag blir det ingen PF, för jag vet inte hur ätmöjligheterna ser ut på mina möten i eftermiddag. Lite svårt att bara springa iväg för att hitta och äta bra mat. Så jag gardera mig och äter hemma, vissa verka kunna fasta hur länge som helst. Det kan inte jag, jag fungerar inte då.
 
Körde en timme på gymmet, blandat crossfit och 30 minuter på löpbandet. Som vanligt är det svintråkigt på löpbandet, spelar ingen roll om man ser på TV, har musik eller podcast i lurarna. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: