IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Alive

Kategori: Mat

Förkylningen är oerhört mycket bättre, har jobbat idag och till och med orkat göra stan. Kyl-och frys är nu proppad med nyttigheter och jag var dessutom på Plantagen och köpte blommor till alla krukor utomhus.
 
Har ätit glass nu när jag varit sjuk och det var ju inte riktigt enligt planen. Men det var antingen att äta glass än att undvika svälja, gapa och dricka...
 
Jag har fått min leverans från BodyStore (snabb leverans!) och imorgon är det dags att inleda operation AloeVera och dessa tabletter:
Det är med all säkerhet bluff och båg ut i fingerspetsarna. Men man måste testa och de kostade inte många kronor. Kollade på innehållsförteckningen och det ska vara naturliga saker i, så någon skada lär de knappast göra.
 
Björkaskan ska jag testa efter nästa vecka då jag har extremt mycket på jobbet och ska dessutom till Stockholm tre dagar vecka 19. Pratade nämligen med en kollega som testat och hon hade blivit dålig, sprungit på toa etc och det hinner jag helt enkelt inte med just nu. 
 
Ska försöka hitta på någon middag tills ikväll, lustigt det där, jag handlade för 800 spänn men har ändå inget vettigt att laga till kvällen. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: