IndoorWalking

Det här min mat-och träningsdagbok.

Ack dessa frestelser!

Kategori: Allmänt

Jag har varit på konferens idag. Väldigt trevligt men de serverade wok som lunch. För det första så gillar jag det inte, sedan passar det inte riktigt just nu med nudlar och dessutom fanns det nötter i som jag inte tål.
 
Så med de ursäkterna sprang jag och min kollega ut på stan. Vi fann ett riktigt mysigt fik med en kanongod kycklingsallad som vi i pricip stod på stående fot och åt innan det var dags att vara tillbaka.
 
Sedan var det dags för fika och det bullades upp med godis och bärmuffins. Jag fick verkligen stålsätta mig för att inte ta en eller dyka ner i godishinken. Men jag fixade det, vet inte hur men det gick på något sätt. 
 
Förmodligen för att jag ätit bra innan och att blodsockret var stabilt. Faktiskt lite stolt över mig själv. Hade det varit innan så hade jag tagit två muffins...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: